Kockázatok és mellékhatások elkerülése érdekében vásárolj nálunk! Nem csak háztartásban használatos mennyiséget szolgálunk ki! Pénztártól való távozás után reklamációt elfogadunk! Tisztelt Ügyfeleink! HATÁROZATLAN IDEIG NEM VÁSÁROLUNK SEMMIT, KÉREM NE KERESSENEK MINKET EZZEL KAPCSOLATBAN. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK! Ezen az oldalon minden infót megtalálsz üzletünkről és webshopunkról. A témákat kategóriákra bontottunk, és igyekeztünk pontosan, érthetően fogalmazni. Ha valamit mégsem találsz, vagy nem egyértelmű, kérdezz tőlünk bátran! Csak kattints az alábbi témakörökre, és máris megjelenik a keresett információ! 1. Átvétel és fizetés módja 1.1 Személyes vásárlás 1.2 Postázás 2. Rendelés módja / Elérhetőség / Webshop használata 3. Garancia 4. Beszámítás / felvásárlás 5. Értesítés újdonságokról / egyedi akciók 6. Vélemény nyilvánítás, hibabejelentés 7. Céges adatok, jogi dolgok 1. Átvétel és fizetés módja 1.1 Személyesen üzletünkben: Fáradj be üzletünkbe személyesen, és vásárold meg a kiválasztott terméket :) Fizetési lehetőségek személyes vásárlás esetén: Készpénz. Nyitva tartási időnk : Hétköznap: 09-19h Címünk: 1034 Budapest Pacsirtamező utca 34. Annyit még hasznosnak tartok megjegyezni, hogy ez a nyitvatartás ÁLLANDÓ. Tehát... - nem változtatjuk kéthavonta - nem megyünk korábban haza, ha kicsi a forgalom, vagy elegünk van :) - nem zárjuk be a boltot leltár miatt - nem tartunk nyári szünetet Biztos lehetsz benne - az ünnepnapok kivételével - mi mindig a fenti rend szerint vagyunk nyitva! 1.2 Belföldre postázással Nem tudsz eljönni személyesen a kiválasztott PC-ért vagy alkatrészért? Ne csüggedj, szívesen elküldjük postán! Alapvető tudnivalók: - Nincsenek rejtett költségek!!! A fizetendő végösszeg a termék vételárának és az alább részletezett csomagküldési díjnak az összege. Ezen felül nincs semmi egyéb fizetnivaló. Nincs csomagolási, kezelési, és egyéb rejtett költség. - Mindent a biztonságos csomagküldésért! Mi minden terméket - a hardver jellegéből adódóan - gondosan becsomagolunk. Nincs "pufi boríték", letört kondik és elhajlott processzor lábak, minden alkatrészt kemény papíros csomagolásban küldünk - de ha ezek után is fizikai sérülést tapasztalsz, ezt jelezd, és 14 napon belül visszaküldöd nekünk, kicseréljük! - Megrendeléstől vagy előre fizetés esetén a vételár beérkezésétől számítva egyszerűbb rendeléseket 1-2 munkanapon belül teljesítünk. Nagyobb csomagok, számítógépek és nehezen csomagolható cuccok esetében sem több 3 munkanapnál. Erre még rájön a posta szállítási ideje, ami tapasztalataink alapján 1-2 munkanap. - A postaköltséget a vevő állja. Ez kivétel nélkül minden alkalommal 1790,- FT. A küldés és fizetés módja lehet: 1.3.1 Előre fizetés Lehetőség van arra, hogy a vételárat a postázás előtt kiegyenlítsd, ezzel csökkentve a költségeket. Ez történhet banki átutalással, illetve bankszámlára történő készpénzes befizetéssel. A befizetésről értesítést kapunk, így a lehető leghamarabb szállítjuk is a postára az elkészített csomagot :) 1.3.2 Utánvét Ez azt jelenti, hogy a futárnak fizetsz átvételkor. Gyorsabb megoldás. 1.3.3 Árak A szállítás költsége mindenkor 1790Ft, melyet a G4S futárszolgálattal garantált 1 munkanapos átfutással vagyunk képesek küldeni. 2. Rendelés - Elérhetőség Igyekeztünk kényelmessé tenni a kapcsolatfelvételt, így a következő módon tudod jelezni érdeklődési és vásárlási szándékodat: - személyesen, üzletünkben - webshopunkban ---> Használati útmutató a webshophoz ITT - telefonon: 06/30-560-53-34 - e-mailben: info@pclap.hu - Skype-on: pclap.hu Az elérhetőségek csak nyitvatartási időben aktívak. A kapcsolatfelvétel megkönnyítése céljából bevezettük azt, hogy Skype-on is kereshettek minket. Ez azonban nem jelenti azt, hogy helpdesk vagyunk! Azaz kéretik csak rendelésre, termékekkel kapcsolatos kérdésekre, eladás vagy csere ajánlattételre, esetleg hibabejelentésre használni ezeket az elérhetőségeket. Egyéb esetben, más problémáiddal kérlek, ne keress minket. Skype-on nem tudunk válaszolni az élet nagy kérdéseire ( na jó, tudunk, de nem szeretnénk :) ) és unokatesód haverja sógorának a gépét sem tudjuk megjavítani Skype-on. Ha probléma van a gépeddel, távjavítást nem végzünk, hozd be üzletünkbe - mely PC szerviz is egyben - és bevizsgáljuk, megjavítjuk. A webshophoz részletes használati útmutatót ITT találsz! 3. Garancia A kockázatok és mellékhatások elkerülése érdekében vásárolj nálunk :) Kerültél már olyan helyzetbe, hogy használt, vagy akár új alkatrészt szerettél volna garanciálisan cserélni, és nem foglalkoztak elég körültekintően a problémáddal, hetekig ültek a gépeden és a pénzeden? Miért kockáztatnál, ha nálunk minden használt alkatrészt korrekt áron, és FÉL ÉV GARANCIÁVAL kaphatsz meg? Ez így igaz, mi minden alkatrészt megfelelően tesztelünk, és erre felelősséget vállalunk, azaz 6 HÓNAP papíros garanciát. Ha bármi problémád van a termékkel, hozd vissza, és - ha van készleten hasonló tudású - akkor azonnal cseréljük, nem raboljuk a drága idődet!!! Ha mégsem találunk cserealkatrészt, akkor sem kötelezünk levásárlásra - ez esetben a teljes vételárat visszakapod! A 6 hó garancia alól néhány termék kivétel ( a legtöbb notebook, retro termékek, eleve hibásként hirdetett hardverek ) Természetesen ezek mellett mindig feltüntetjük, ha a garancia ideje eltér a normál 6 hónaptól. Garanciális feltételek: - A vásárló a garanciát az eredeti GARANCIALEVÉL bemutatásával érvényesítheti, ezért ezt jól őrizze meg! - A garancialevél elvesztése, megrongálódása, javítása vagy átírása a garancia elvesztését vonja maga után - A terméken égés, törés, repedés, egyéb fizikai sérülés, továbbá nem rendeltetésszerű használat, valamint a gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat ( túláram, túlhúzás ) garanciavesztést von maga után. - Inkompatibilitási problémákra sokan nem vállalnak garanciát.. Azonban a PCLap.hu rugalmasan kezeli ezen problémákat - előzetes egyeztetés alapján a vásárlást követő 14 napon belül cserélhető az adott alkatrész - A hatályos jogszabályok alapján az eladónak törekednie kell arra, hogy garanciális probléma esetén a hibát 15 napon belül kivizsgálja, és amennyiben bebizonyosodott, hogy valóban jogos a vásárló panasza, a hibás részegységet a lehető leghamarabb cserélje. A PCLap.hu ennél lényegesen körültekintőbben jár el garanciális probléma esetén: a hibásnak vélt alkatrészt vagy számítógépet lehetőség szerint a reklamáció napján, vagy a következő munkanapon bevizsgálja, majd - az aktuális árukészlettől függően - lehetőség szerint azonnal cseréli. Amennyiben nem áll üzletünk rendelkezésére cserealkatrész, a vásárló dönthet arról, hogy kivárja a cserealkatrész megérkezését, levásárolja annak értékét, vagy eláll a vásárlástól, és készpénzben visszakapja a termék teljes vételárát. 4. Beszámítás / felvásárlás Ez egy egyszerű pont: általában keresünk ezt-azt megvételre, ezek listáját, és az ajánlat küldésének feltételeit ITT, a felvásárlós oldalunkon megtalálod. Komplett PC vagy alkatrész vásárlása esetén - ha piacképesnek találjuk - beszámítjuk régi alkatrészedet, gépedet. 5. Értesítés újdonságokról / egyedi akciók Szeretnéd, ha új cuccaink érkezéséről értesítést kapnál időnként? És az tetszene, ha csupán a feliratkozás miatt egy halom kedvezményben részesülnél? Ha szeretnéd, hogy e-mailt küldjünk legújabb eladó hardvereinkről, ördögi ajánlatainkról, és egyedi, csak a Hírlevélre feliratkozott tagoknak szánt akciókról, regisztrálj ITT! 6. Vélemény nyilvánítás, hibabejelentés Amennyiben bármilyen technikai vagy emberi hibát észlelsz, kérjük azonnal keress meg minket az info@pclap.hu e-mail címen, hogy a hibát haladéktalanul kijavíthassuk ( vagy ne kövessük el ismét )! Egyébként, ha bármilyen ötleted van a a szolgáltatásaink bővítésére, javítására, várjuk javaslatodat az info@pclap.hu címre. 7. Céges adatok, jogi dolgok A weboldalon és üzletünkben feltüntetett árak bruttó, tehát a fizetendő árak. ÁFA köteles termékek esetén tartalmazzák az ÁFÁ-t, különbözeti adózás hatálya alá tartozó termékek esetén (ezek leginkább a magánszemélyektől származó alkatrészek és PC-k) pedig nincs ÁFA tartalom. A webshop és az üzlet üzemeltetője: PCLap.hu Zöldneon Kft Telephely: 1034 Budapest, Pacsirtamező utca 34. Elállási jog: A vásárló elállási jogát a 17/1999. (II. 5.) számú "Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről" szabályozza. A rendelet hatálya nem terjed ki a személyes, üzletekben történő vásárlásokra / átvételre. Ez magyarul annyit tesz, hogy ha a terméket a.) postás vagy futár szállította ki Neked, vagy b.) úgy vásároltad meg személyesen az üzletben, hogy előzőleg azt a webshopunkban lefoglaltad, 8 munkanapon belül elállhatsz a vásárlástól, azaz visszaküldheted / visszahozhatod a terméket, de csak az alábbi feltételekkel: - a termék mellé az összes tartozékát, a garancialevelet és a számlát is mellékelned kell - a visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A visszaküldés nem történhet utánvéttel. Pénzvisszafizetés előtt ellenőrizzük a terméket. - az eladónak a csomag megérkeztét követően 30 napon belül kell kiutalnia a visszaküldött termék vételárát. A vonatkozó jogszabály szerint bizonyos termékek esetében az elállási jog feltételhez kötött, vagy azt a vásárló nem gyakorolhatja - azonban mi ilyen jellegű termékeket nem forgalmazunk, így a fenti feltételek mellett minden esetben élhetsz az elállási joggal! |
|
© PCLap.hu - Használt számítógép, használt PC alkatrész üzlet és webshop - 1034. Budapest, Pacsirtamező utca 34. PCLap.hu - Egyet fizet, kettőt fizet :) |